-->

UBAT GIGI GLISTER

                                                      
Ubat gigi glister ini adalah Halal dan Islamic product. Sangat-sangat berkesan kerana sumbernya pun tiada chemical. Tiada bahan kimia langsung. Free from chemical.  Yang penting ada tanda hijau bawah ubat gigi tu, tanda yang menunjukkan produk tanpa kimia. Gigi yang berulat, berlubang , yang sakit dan sebagainya tak perlu ragu-ragu atau bimbang. Sebab ubat gigi ni baru betul ubat gigi. Selama ni dipasaran macam pencuci gigi je,semata-mata nak gigi bersih.. Yang ni,selain bersihkan gigi, ianya mengembalikan mineral pada gigi dan menjadikan gigi kuat semula serta bertambah sihat…

Betapa seronoknya membayangkan gigi-gigi kuning kita menjadi putih bersih seperti gambar di atas. Syukurnya kan.. Gigi putih cantik, keyakinan pun terserlah. Yakin untuk senyum, yakin untuk bercakap, Yakin untuk makan depan orang dan sebagainya. Selama ni asyik sorok-sorok gigi kita je kalau depan orang kan.

Ubat gigi berfluorida multitindakan 200g

  • Ianya dirumuskan dengan REMINACT yang membantu menimbunkan kembali mineral-mineral penting pada enamel untuk menjadikan gigi lebih kuat dan melindungi daripada kaviti.
  • Memutihkan gigi, menyegarkan nafas dan membantu menanggalkan kesan warna pada gigi.
  • Mengandungi agen pengilatan untuk pembersihan yang lembut dan berkesan.

Kelebihan Ubat Gigi Glister adalah:

👍Memutihkan gigi
👍Menanggalkan plak
👍Mencegah kaviti
👍Membersih dengan lembut
👍Menyegarkan nafas
👍Menggalakkan remineralisasi gigi

Selain tu, ubat gigi glister sangat jimat tau. Boleh tahan sehingga 6 bulan. Sangat-sangat berbaloi.  Satu keluarga wajib ada yang ni, kalau kita guna, anak-anak pun mesti guna. Barulah keluarga sihat, kesihatan terjamin :) 

Bukanlah nak mengutuk tapi kalau korang ada boyfriend atau suami yang merokok atau yang jenis tak reti jaga gigi, marilah kita bantu diorang dengan belikan ubat gigi ni untuk diorang. Macam rin lah..Belikan ubat gigi ni untuk suami. Alhamdulillah walaupun dia merokok ,tapi nafas dan mulut tak berbau pun. Rasa sedap je gitu..hihi. 

Harga pembelian RM29.35 sahaja. Postage RM8 sahaja ke semenanjung. Sabah Sarawak postage RM10.  Murah sangat berbanding penggunaannya selama 6 bulan. Jadi, terlalu lalu berbaloi.  Korang boleh cuba dulu dan Rin jamin memang sangat-sangat best dan berbaloi.

Anda boleh wassap  (0124746867) untuk maklumat yang lebih lanjut atau untuk pembelian.



Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...