-->

Ulser Mulut dan Lidah - Lechitin E

Assalamualaikum semua
Korang setuju tak kalau Rin cakap kesihatan mulut dan lidah adalah salah satu yang perlu kita titikberatkan. Kenapa pula kan? Bukan apa.. ramai sangat orang yang sakit ulser mulut dan lidah. Lepas tu cuaca panas pula dipersalahkan. Ye. Memang betul cuaca panas punca ulser mulut tapi untuk pengetahuan sebab penyebab yang paling besar sekali adalah kerana kuman dan bakteria yang ada didalam mulut.
Hasil carian imej untuk ulser lidah mulut
Korang jangan salah anggap pula. Jangan ingat orang yang ada ulser tu tak gosok gigi. Hehe. Bukan macam tu. Kuman tu takkan banyak digigi. Untuk pengetahuan korang, kuman dalam mulut kita sangat banyak di lidah. Sebab tu kita kena gosok gigi  sekali dengan gosok lidah sikit. Rin faham, ada Antara anda yang memang tak pernah gosok lidahkan. Cuba-cubalah gosok. Banyak makanan yang tersisa tu terlekat kat lidah. Kita tak Nampak sebenarnya.
Ini nak story sikit , sebenarnya dulu Rin tiap bulan kena ulser mulut. Pernah sekali tu, dah 3 minggu ulser mulut tak baik-baik. Tiba-tiba, kat lidah pulak kena ulser.. alamak. Bengang betul. Sakit sangat nak makan pun susah. 

Hasil carian imej untuk ulser lidah mulut
Rupa-rupanya kekurangan vitamin C. Kurang air dan vitamin c. Vitamin C nak dapat mana pun susah. Kalau kat farmasi memang mahal gila jugak. Kita sebagai pengguna ni memang nak semua berbaloi. Kalau nak beli tu biarlah manfaatnya memang berbaloi-baloi. Mungkin takdir Allah masa tu, Rin dapat jumpa 1 produk yang memang sangat-sangat berbaloi untuk kesihatan dan ulser. Bukan sahaja ulser, penyakit kronik macam darah tinggi, diabetis, batu karang, sakit mata dan macam-macam lagi pun boleh gunakan. Sebab dalam supplement ni memang ada vitamin-vitamin yang kita perlukan. 100% tak de bahan kimia dan takde pewarna. Rasa dia memang sedap pulak bila makan. Alahai. Lama-lama Rin jatuh cinta kat dia ni. Dia mengandungi vitamin B1,B2,B3,B5,B6,B12 dan macam-macam lagi. And korang tahu tak, sebiji supplement ni seolah-olah korang consume 17biji lemon dan buah peria,epal,oren yang terlalu banyak sebab manfaat-manfaatnya.  Itu yang buat penyakit kronik boleh sembuh tu. Alhamdulillah. Rasa teruja dan syukur sangat makan benda ni. 


Nama benda ni adalah Lechitin E dan vitamin. Memang bagus sangat untuk kita semua, ibu mengandung pun bagus ambil ni. 

Kalau korang nak tau lebih lanjut pasal ni atau nak beli pun boleh. Boleh hubungi Rin, 0124746867.  Since dah jadi pengguna, Rin pun boleh promote kat korang. Harga pun tak mahal. Malah korang boleh dapat harga ahli, sangat-sangat jimat tau. Seriusly berbaloi sangat-sangat dan Rin sejak tahu benefit produk ni, Rin nak tolong dan bantu sesiapa yang ada masalah penyakit darah tinggi, kencing manis,buah pinggang, darah beku dan macam-macam lagi.  Entahla, sedih sangat bila tengok orang tua atau makcik2 pakcik2 yang ada penyakit. Berharap kat doctor, anak-anak pun taktahu nak buat apa. Kita boleh iktiar, kita boleh bantu dan usaha. Tapi Allah yang menentukan. Tak salah kalau kita mencuba. Insyallah berkesan.

Wassap 0124746867 untuk pembelian atau consultation.  Itu saja untuk harini..semoga ceria dan sihat selalu J Assalamualaikum.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...