-->

Produk Terbaik Untuk Wanita

Rata-rata produk berkaitan wanita banyak dijual di pasaran!  Semestinya produk yang terbaik untuk wanita! Abad kini pada tahun 2018 ini, masih ramai wanita yang memerlukan pelbagai produk kesihatan terutamanya bagi merawat masalah dalaman dan luaran begitu juga dengan anda! Semua wanita pastinya mempunyai paling kurang pun, 1 masalah kesihatan seperti lemah, cepat letih, keputihan dan sebagainya, bagaimana mahu atasi kalau ada masalah kesihatan? Pastinya anda juga memerlukan produk terbaik untuk diri anda bukan?

Related image

Bagi wanita yang inginkan kecantikan, ramai memilih dari segi jamu! Ya, jamu amat terbaik untuk anda nikmati dan alami kerana ia adalah herba-herba tradisional. Tetapi dengan kesan teknology dan pengawet yang digunakan, mungkin jamu juga sudah tidak selamat lagi untuk anda dapatkan.  Zaman sekarang sudah tidak sama dengan dahulu, kalau jamu dahulu memang 100% asli. Zaman sekarang, tambah serbuk itu, serbuk ini , untuk bagi tahan lama. Ada pula jamu yang dikatakan tahan selama-lamanya dan tiada expiry date.  Boleh percaya ke? Untuk pengetahuan anda, semua produk yang diproses walaupun 100% herba semulajadi akan ada expiry date.  Kalau kosmetik atau bedak lama-lama pun sebenarnya ada tarikh luput dia. bedak compact yang bertahun-tahun tak pakai pun kadang-kadang jadi keras kebatu, itu maksudnya segala khasiat nya juga dah hilang, dah expired!

Image result for jamu
Selain itu, anda yang ingin cantik, putih, tenaga, selesaikan masalah keputihan, faraj longgar, nak naikkan aset payudara punggung dan sebagainya, sebahagian daripada anda menggunakan kapsul bukan? Ya, macam-macam kapsul yang ada dalam dunia ni, kapsul putih, kapsul kurus, pil itu pil ini dan macam-macam lagi.  Paling hebat, pil hormon estrogen, makan-makan segala payudara dan punggung jadi besar. Eh eh. Banyaknya hormon masuk badan.  Memang betul itu  hormon estrogen masuk dalam badan, tapi anda sedar tak hormon-hormon pil itu masuk sekali dengan pengawet ubat.




Selain pil dan jamu, banyak lagi produk lain yang dijual untuk kesihatan wanita. Jadi, bagaimana nak pilih yang terbaik untuk wanita.  Okey. Kalau ye pun, semua produk dipacking, anda mestilah mencari produk terbaik untuk wanita yang ada tarikh luput, yang bagitahu kandungan produk, dan lain-lain lagi.  Kalau produk yang tiada ramuan atau ingredient tu memang sangat-sangat bahaya! Nak sorok ramuan dah kenapa? 



Produk Terbaik Untuk Wanita Yang Disyorkan


Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah dalaman dan luaran wanita, anda tidak harus cari produk kurus, produk wajah, dan sebagainya. Tetapi carilah produk menyelesaikan masalah dalaman dan luaran wanita!  Ada ker produk yang memang tepat menyelesaikan masalah dalaman dan luaran wanita? Ya. Memang ada.  Fungsi utama produk yang anda perlu cari adalah menyelesaikan masalah dalaman dan luaran wanita.



Jus Aimra'a (Wanita) Menyelesaikan Masalah Dalaman Dan Luaran Wanita



Jus Aimra'a adalah jus berbentuk pati yang mempunyai fungsi utama dalam menyelesaikan masalah dalaman dan luaran anda.  Jus Aimra'a adalah jus keluaran Aimra'a Malaysia yang diformulasikan tanpa menggunakan bahan-bahan pengawet, pewarna, gula dan bahan kimia atau bahan larangan.  Paling hebat lagi, Jus Aimra'a dihasilkan dengan menggunakan herba makanan sunnah Nabi SAW iaitu kurma, madu dan habbatussauda.  Selain itu, ia juga mempunyai kandungan semulajadi bunga dandelion, apple, ginseng, kunyit, pueraria mirifica, acai berry, delima, kacip fatimah dan dong quai. Walaupun ia merupakan 100% herba asli semulajadi tanpa gula, rasanya tidak pahit tetapi manis-manis buah seperti madu dan kurma.  Expired date bagi jus aimra'a adalah 2 tahun dan untuk pengetahuan anda, Aimra'a Malaysia selalu restok dari penghasilan yang baru. Ini bukan macam produk belambak-lambak yang tak habis2 dijual pada orang ramai tu. Jus Aimra'a sangat limited dan eksklusif dengan harga yang sangat mampu milik.




Jus Aimra'a ini tiada kesan sampingan kah?

Jus Aimra'a tiada kesan sampingan kerana segala kandungan jus ini adalah seperti apa yang anda makan.  Kalau di rumah, masak lauk-lauk letak kunyit, ginseng, halia,. Sama juga macam jus Aimra'a . Bezanya adalah ia tidak dicampurkan dengan bahan lain-lain., bermaksud anda akan dapat khasiat daripada herba dan tumbuhan asli ini 100%.  Sebab itulah minum jus Aimra'a , anda takkan cirit birit macam produk lain, tetapi anda akan merasai keselesaan diri anda, masalah dalaman dan luaran anda sebagai wanita pun sudah diatasi dengan selesa.  Kolestrol pun boleh kurang dan hilang. Ramai yang komen dan cakap, jus aimra'a bunuh kolestrol dan berat badan dalam diam-diam, tak payah cirit birit dan sakit perut.


Sebelum tu, mari kita lihat satu persatu khasiat kandungan atau bahan yang terdapat dalam Jus aimra'a.

Kandungan Jus Aimra'a


1) Dong Quai:  Meningkatkan dan melancarkan aliran darah
2) Kurma:  Meningkatkan tenaga dengan sangat tinggi dan membekalkan oksigen ke dalam badan
3) Madu:  Menurunkan kolestrol, sakit jantung, kanser, diabetis!
4) Acai Berry:  Mengimbang tona kulit, menganjalkan kulit, menurunkan berat badan
5) Pueraria Mirifika: Menambah saiz payudara dan punggung, menegangkan.
6) Kacip Fatimah:  Menaikkan tenaga dalaman dan batin 
7) Kunyit:  Anti radang, anti bakteria, mencegah kegatalan dan kulit jerawat
8) Ginseng:  Meningkatkan kesuburan, merawat luka dalaman dan luaran
9) Apple: Tingkatkan sistem pertahanan badan, wajah lebih mulus
10) Delima:
11) Dandelion:  
12) Habbatussauda:  Penawar segala penyakit, Kuatkan antibodi dan daya tahan badan


Fungsi Dan Khasiat Jus Aimra'a




Fungsi dan khasiat jus aimra'a adalah membantu menyihatkan dalaman dan luaran wanita.  Bercakap pasal dalaman dan luaran wanita ni memang banyak sangat takkan habis.  Jadi, kita ringkaskan apakah khasiat jus aimra'a terhadap dalaman dan luaran wanita ni.

  • Membekalkan Tenaga Yang Luar Biasa
Ya, anda yang bekerja, balik rumah nak buat kerja rumah lagi, nak jaga anak, masak lagi. Pasti lemah sangat kan dan tak larat! Ramai wanita yang minum jus aimra'a pada mulanya nak tenaga,apa yang berlaku adalah tenaga pun dapat,kurus dan cantik pun dapat!

  • Menghilangkan Keputihan
Bila penat bekerja, keputihan selalu keluar tak tentu masa, nak solat pun macam tak selesa. Sekali keputihan keluar, mesti besar, banyak, kemudian pekat pula. Ada pula kes sekali bau dia hamis sangat, kita sendiri tak tahan nak bau.  Jus Aimra'a membantu anda menghilangkan keputihan dan bau-bau busuk miss V. Ya Allah, malunya kalau biar macamtu saja.

  • Menurunkan Kolestrol Dan Berat Badan Berlebihan
Jus Aimra'a juga berfungsi membakar kolestrol diam-diam setelah anda minum dan ia diserap ke dalam tubuh badan.  Anda tidak akan cirit-birit tetapi anda mengalami proses pembuangan seperti biasa. Tetapi, jus aimra'a akan singkirkan segala kolestrol dan lemak tepu yang terdapat didalam tubuh badan anda. Anda akan perasan berat badan turun dalam masa 2 minggu.  Kalau ikutkan produk lain di pasaran yang menjanjikan kurus dalam masa 3 hari, kurus hilang terus 8kg dalam sehari, semua tu mencampurkan bahan kimia yang bahaya, kerana keselamatan produk tak pernah ada kesan begitu cepat kerana kesan terhadap badan anda akan mengambil sedikit masa paling kurang seminggu.  

  • Merawat Luka Dalaman Dan Luaran
Jus Aimra'a sangat bagus kerana dapat merawat luka dalaman dan luaran anda. Contohnya luka selepas bersalin, akan cepat dirawat dan cepat kering, selain itu, luka jerawat, luka parah akibat eksiden dan sebagainya,. Ada juga orang yang mengalami masalah period terlalu banyak  atau pendarahan selepas bersama suami, jus aimra'a membantu mengatasi masalah tersebut.  Dalaman anda juga takkan sensitif lagi kerana ia akan memberikan kelembapan yang berpanjangan dan keselesaan pada faraj anda.

  • Meningkatkan Aset Payudara Dan Punggung
Aset punggung dan payudara akan naik dan mantap setelah anda konsisten mengamalkan jus Aimra'a.  Untuk pengetahuan anda, jus aimra'a bukanlah seperti produk kecantikan lain yang suntik2, telan2 terus besar mantap. Takde maknanya.  Jus Aimra'a bertindak melalui serapan jus ini ke dalam tubuh anda. Sebab tu, selepas minum wajib minum air masak. Dan minumlah air masak banyak2 selalu, lebih bagus. Kalau produk lain yg lepas minum trus mantap tu mengandungi bahan kimia yang banyak sebenarnya tetapi secara anda tidak sedar.  Maksudnya produk tu mungkin tak cakap ada kimia, sebenarnya ada. Sebab tu kesannya terlalu cepat lepas minum. sbb kimia tu jadikan kesan onthespot.Tapi effectnya pada anda kelak sangat teruk, merosakkan buah pinggang pun boleh jadi. Ya Allah, minta dijauhkan. Alhamdulillah jus aimra'a bertindak dari segi serapan badan yang normal dan memberi kesan dalam seminggu paling awal sehingga sebulan. Sebab tu ramai yang menggunakan perkhidmatan konsultant percuma dengan Aimra'a Malaysia.





Anda boleh minta pendapat tentang masalah anda, dan ikuti pelbagai tips kesihatan dan kecantikan bersama Jus aimra'a. Aimra'a Malaysia merupakan konsultant bagi wanita yang menghadapi masalah luaran dan dalaman wanita. 

Nak tahu lebih lanjut tentang jus aimra'a dan ingin mendapatkan tips cantik dan sihat wanita?

Jom join group wasap, group fb atau wasap sahaja terus kepada 0124746867. 

Group FB:  https://web.facebook.com/groups/aimraamalaysia/
Jom lihat Testimoni di FB Page:  https://web.facebook.com/JusAimra/

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...