-->

TEKNIK SQUAD UNTUK PUNGGUNG MONTOK



Malunya sebab teringin nak aset besar. Jadi jangan bagitau orang lain, cari alternatif sendiri kan. Kalau bgtau orang akan pertikaikan "kenapa nak besar? suami tak cukup ke?"
.
Takde la sampai macam tu kan. Well kita yang perempuan ni memang kena jaga semua benda. Daripada bentuk badan tak menarik, tak de bentuk, apa salahnya buat surprise dengan cara macam ni kepada suami kan. Suami puji kita juga yg sukaa. ye tak?
.
Sebenarnya squad bukan je membentuk punggung yg cantik dan seksi, tapi badan kita pun jadi lebih menarik, payudara pun dapat terbentuk indahhhh gituh. Banyak lagi manfaat squad ni.

.
CARA SQUAD YANG BETUL

1. Berdiri tegak dengan kaki selari.
2. Buka kelangkang dan turunkan badan seperti sedang duduk dengan kedua kaki di depan sedikit
3. Tolak punggung ke belakang
4. Seimbangkan badan


TIMING SQUAD TERBAIK


KESAN AKIBAT SQUAD


Bila dah selalu buat, lama-lama rasa badan pun ringan, seksi dan menarik terutamanya bahagian punggung. Sis dah amalkan selalu, suami pun bukan main pujinya.😝😝😝😘😘😘😘😘

















FACEBOOK PAGE:  AIMRA'A MALAYSIA


FACEBOOK PAGE:  AIMRA'A MALAYSIA


FACEBOOK PAGE:  AIMRA'A MALAYSIA






Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...