-->

Mimpi diRogol Dan Akhirnya Mengandung



MIMPI DIROGOL DAN SEJAK TU, TAK DATANG HAID 7 BULAN. 

KEMUDIAN, SETELAH 7 BULAN TU, MIMPI ANAKNYA DIAMBIL PULA.

Semalam, seorang sahabat berkongsi kisahnya dimana dia mengalami mimpi pelik, boleh rasa mcm betul2 kena rogol tapi tak nampak apa benda yg rogol. Dalam bulan tu, dia pelik tak datang period sejak mimpi tu. Sampailah 7bulan tak haid. Wanita normal akan haid tiap2 bulan tau. 
.
Selepas 7bulan, dia mimpi pula pelik iaitu mimpi dia beranak dan ada orang nak ambil anaknya, dia bagi anaknya dalam mimpi itu. Bayangkan, di alam nyata dia belum lagi kahwin, tiba-tiba mimpi kena rogol,dapat anak semua. Haid pun lama tak datang. Memang risau sebab si dia ni juga sebenarnya sgt mudah dirasuk dan pernah dirasuk dulu2. Jadi dia buat rawatan Islam.
.
Mungkin ada sesuatu dirahimnya atau mungkin ada sesuatu yang suka padanya atau telah buat sesuatu tanpa disedarinya. Makhluk Allah ni ramai,kita sahaja yg tak nampak. 😊 Ada yg baik,ada yg jahat, ada yg cantik,ada yg buruk. Setelah tamat rawatan islam , dia juga mula ikhtiar untuk mencergaskan badan, membersihkan kotoran dari badan.
.
Masa itu Rin baru up Jus Aimra'a di facebook, Allah bagi time betul2 sesuai pada si dia terbuka hati menjadi pelanggan rin. Alhamdulillah dia betul2 teruja dengan kesan Jus aimra'a (wanita) ini sebab haid dah datang dan kali ni betul2 lancar.tiap2 bulan. Pernah dia kongsi dlu minum hari pertama dah rasa bertenaga. Tapi lama2 kolestrol n berat badan berlebihan macam lemak badan pun hilang. mksudnya dh kurus. 
.
Katanya kerja pagi balik malam pun tak letih takyah standby nescafe. hanya minum jus aimraa sesudu sebelum pergi kerja awal pagi tadi sahaja. sampai malam bertenaga. Tapi haritu dia juga stop sekejap jus aimraa sebab aset semakin besar😂😱 Rin betul2 xdapt bantu kali ni. dah ramai yg komplen aset payudara dan punggung makin besar. Ramai komplen sebab suami makin sayang & taknak berenggang.aishh korang nieh.
.
okey back to story tadi.Alhamdulillah badan dia keadaan semua baik.xdak penyakit apapun. so setelah datang period dan dirisaukan hal2 misteri mimpi tu. si dia selalu rajin ruqyah/rawatan Islam ni. Sampai sekarang.

.

Nak share sikit.

-Ayat ruqyah boleh pasang dirumah selalu untuk halau2 pengikut yg terikut masa malam korang balik kerja
-Nak haid stabil boleh makan madu,kurma tapi jus aimra yg mengandungi madu,kurma,delima,makanan sunnah ni boleh diminum untuk lancarkan haid jugak serta tenaga wanita
-klaau sakit dekat rahim atau perut, baca doa di air (Al Fatihah, Selawat, Niat) minum dan sapu juga di perut/rahim tu.
-Ada mimpi mainan tidur, ada yg mimpi ada maksud. Tetapi smua tu. kena juga kita tanya pakar/yg lebih ketahui.
-Herba pueraria mirifica asli dlm jus aimraa buat aset besar seronoknya.herba tula yg digunakan oleh indonesia dalam jamu mereka.
-Jus Aimra'a adalah jus pati herba sunnah pertama di Malaysia🌷
-Jus aimra'a tanpa gula, pewarna dan pengawet.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...